Jodå...

Nu har jag bestämt mig.
Jag ska forstätta blogga. Har funderat i drygt en och en halvmånad nu men så får det bli.

I torsdags fyllde vår pojke 1 år. Kan ni fatta det då?
Hur kan tiden bara flyga iväg och helt plötsligt är det 1 år sen vi var på förlossningen?
Vi firade honom lite i torsdags men hade kalas för släkten och närmast sörjande igår här hemma.
Calle fick hur mycket fint som helst och vi har lekt lite med en del nu på förmiddagen.

Vi tar lite bilder från 1-årsfirandet!

Mamma och pappa ger paket på födelsedagen


Och då blir man så glad så man måste klappa i händerna!


Paketöppning på kalaset med kusinen Wilmer.


Den helt otroligt fina tårtan!


Mamma och Calle busar lite...


Och självklart måste man ju få smaka sin tårta.

Idag är det vilodag. Det var minst sagt intensivt igår...

Kommentarer
Postat av: Bågert

Jag brukar ställa upp dom på rad, kamma skägget och snygga till dom lite, sen umgås vi ett tag. Men eftersom jag tröttnar på folk snabbt så orkar jag inte med dom särskilt länge, men de har en förmåga att återkomma varenda jävla år.

2010-10-31 @ 19:40:31
Postat av: Elin

vad roligt att du bestämt dig för att fortsätta! :)

har gått in på din blogg varje dag å blivit lika besviken varje gång.inget nytt inlägg. tills nu när jag tittar in! jippie, ett nytt inlägg! :)

2010-10-31 @ 22:06:03
Postat av: Josefine

välkommen tillbaks!! pussa på godingen!

2010-10-31 @ 22:08:51
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Karin

Hurra!

Hurra för att du fortsätter och hurra till Calle! GRATTIS lillponken!

2010-11-01 @ 22:08:26
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: jessans syrra

kikar i din blogg lite då och då! Kände bara att jag måste gratta ettåringen i efterskott! Grattis! Han verkar vara ett riktigt charmtroll! kram sissi

2010-11-02 @ 19:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0