Som ett stort skämt

Jag har mest hemma nu för tiden. Inte så konstigt egentligen.
Men just därför såg jag fram emot att få åka till syrran i Stockholm lite extra.
Bara få komma bort ett par dagar och slippa tvång om hundpromenad, dammsuga osv...

Och vad händer? Jo jag hinner befinna mig i systers lägenhet i 5 minuter- sen slår jag i lilltån i ett soffben och bryter (antagligen, det känns så) lilltå-helvetet!
Lilltån svullnar upp och skiftar färg till vackert rött och lila.
Jag kunde knappt gå men till Grönan och åka Insane skulle jag! Tur att jag hade Calles vagn att stödja mig på på hemvägen...

Nu kan jag inte ha några skor, det värker oavbrutet och hettar i den lilla olyckliga tån.
Men är det inte bara för typiskt? Här ska man åka iväg och ha det trevligt och så går tån av.
Just ja, Calle blev sjuk också under natten så nu är det snor snor snor...

Stockholm är farliga grejer.

Kommentarer
Postat av: PB

Stackare!! Hoppas du kryar på tån och att Calle blir bättre snart!!

2010-05-23 @ 10:21:23
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Ninni

Åh, det måste gjort helvetiskt ont! Stackare!

2010-05-23 @ 11:03:39
URL: http://colourbyninni.blogspot.com
Postat av: jessica

men gud stackare tycker synd om dig många styrkekramar

2010-05-24 @ 08:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0