En liten önskan...

Är det en sak man inte blir som mammaledig så är det rik. Definitivt inte.
Och det är ju som mammaledig man skulle behöva ännu mer pengar än vanligt.
Men missförstå mig inte, jag har absolut inget att klaga över, allt handlar om prioriteringar.
Och vissa saker har jag fått prioritera bort, som lyxshopping av egentligen helt onödiga skönhetsprodukter.
Men som jag saknar min skönhetsshopping!

Som ikväll då... då har jag tittat runt på eleven.se och drömt om en extra tusenlapp att bara få göra av med utan att få dåligt samvete eller tänka på vad jag egentligen borde ha köpt för den.



TVÅL Whipped Sugar body scrub, Principessa parfymolja, Too Faced sminkpalett.
Jaqua Cocoa Butter body butter och Sally Hansen Night Feet repair.

När jag börjar jobba igen... då ska jag unna mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst är den söt? På H&M är den köpt! Kram

2010-05-05 @ 20:17:31
URL: http://fru-jensen.blogspot.com
Postat av: PB

Jag vet precis vad du menar. När vi jobbar kommer man uppskatta alla saker man köpa ännu mer. Lite nytt smink och annat är välkommet här också!

2010-05-05 @ 21:49:02
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0