Dove Visible Care Renewing Cream Body Wash

Oj... det namnet var långt!
Jag har fått möjligheten att testa en ny duschkräm från Dove som heter Visible Care.
Den här duschkrämen är utvecklad för att ge en jämnare hud samt ge huden näring genom formulan Nutrium Moisture. Läs mer här på Doves hemsida.

Det första som slog mig när jag använde duschkrämen första gången var den underbara doften. Det doftar mjukt av melon och doften dröjer sig kvar länge länge på huden.
Konstistensen är ganska tjock och löddrar nästan inget alls, vilket känns lite trist.
Men man blir ren och det är väl tanken... *s*

Doften överväger allt och jag vet att när provflaskan är slut så kommer jag köpa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0