Här kommer bilder på huset!

Äntligen har jag fått en stund över för att lägga in lite bilder på vårt nya hem. Flera av rummen är ju inte färdiginredda än men det kommer vart efter...

Här får ni se en del iallafall!


Vardagsrummet på bottenvåningen... Mittemot soffan står den stora kakelugnen (bilden i mitten). Där i soffhörnan brukar jag och Calle mysa innan han ska sova på kvällen. Här ska det även in ett vitt stort matbord. Andra kakelugnen står i rummet innanför vardagsrummet och är min favorit. Så otroligt vackert arbetad i vitt , lila, turkos och guld.


Bilden till vänster visar vardagsrummets andra fönster som ligger åt gårdsplanen. Bilden i mitten visar Calles hörna av vårt sovrum. Sista bilden är köksfönstret. Där ser man bara skog och skog...


I trappen upp till övervåningen finns denna list. Perfekt för några av mina Iittala Kiwi. Bilden till höger visar tv-hörnan i den stora hallen utanför vårt sovrum. Hundarnas säng har givetvis fått sin plats där.
Sista bilden visar utsikten genom ytterdörren... snö snö snö...

Vi trivs så otroligt bra! Det är så avkopplande att få komma hem så ni anar inte...
Hundarna stortrivs de med. Idag var de ute och lekte i snön på gården medans jag skottade ett ton snö och Calle sov i vagnen. Ingen i grannhuset var hemma så vi var helt ensamma i tystnaden.

Nu... lite kvällsmat och bad!

Kommentarer
Postat av: PB

Vad fint!! Sååå mysigt med kakelugn!!!

2010-01-28 @ 18:10:58
Postat av: Milla

Så fint och mysigt det ser ut, håller med maria gällande kakelugnen, är otroligt avis på den =).

2010-01-28 @ 18:42:21
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: Malin Eklöf

Räcker varmvattnet till ett helt badkar? =)

2010-01-28 @ 21:24:07
Postat av: Josefine

så läckert! ska bli kul att se på måndag!! puss

2010-01-28 @ 22:16:52
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

Vad fintt det ser jätte bra ut ser jag fram emot att se. skönt ni trivs.många kramr

2010-01-29 @ 21:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0