För min torra hud...

När det är så här kallt en längre tid som det varit nu på sistone slår huden på min kropp fullständigt bakut.
Det stramar och kliar, speciellt på kärlekshandtagen och skinkorna... hahahaha... kul för er att veta det, och jag blir helt tokig på känslan. Det känns som om huden ska gå sönder!

En liten burk med under för min hud går att hitta på www.soak.se



Village Vitamin E & Coconut All over body cream.
Doften är mjukt kokos-aktig och konsistensen riktigt fet.
Passar perfekt nu på vintern, på sommaren i värmen lägger den sig nog som en hinna skulle jag tro...
Något som är ännu bättre är att det är rea på Soak nu och min lilla burk är redan slut så det blir kanske att unna sig en till... ;0)

Kommentarer
Postat av: jessica

jag använder bodyshops oliv butter också himla bra =

dags att ses snart va över en kaffe? gosa med lilla calle kramar

2010-01-06 @ 09:50:31
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Ina

Va kul att du hittat till mig =) Nybliven mamma, gratulerar. Jag tænker du har en del tid øver ja, haha. Skønt i vinter kylan. Idag har vi "bara" -14 hær i arendal. Ha det.

2010-01-07 @ 09:17:59
URL: http://norgeina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0