Hus i vinterskrud

J***a snö. Får man säga så?
Försvinn nu!
Jaja, det väntas plusgrader imorn och under helgen så lite försvinner väl.

Huset gör sig bra i snön dock...


Det ska bli spännande att se hur tomten ser ut utan snö. Det har inte varit barmark en enda gång sen vi flyttade in eller när vi var här och tittade. En stenlagd uteplats har vi till vänster om verandan iallafall, så mycket vet jag!

Idag köpte jag en pulka till Calle. Han är ju bara 4 månader på söndag men han är så stor och stadig så jag tänkte att man kanske kunde dra runt honom lite i pulkan iallafall.
Och vilken succé det var! Ett stort leende i det lilla runda ansiktet.



Nästa år kan vi åka på riktigt. Det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Han är ljuvlig! Mina killar älskade att gunga när de var mindre, det måste du testa så fort han sitter stadigt, man kan palla upp med lite kuddar i babygungorna i parken och gunga bara lite försiktigt i början, de skrattade så härligt då!

2010-02-25 @ 21:14:45
URL: http://colourbyninni.blogspot.com
Postat av: Josefine

du det fanns inte så mycket tillfälle att prata igår om annat än de små liven som fanns kring oss;) men på tu man hand hade jag definitivt tänkt att berätta om det! puss

2010-02-26 @ 08:20:15
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

sötnos så glad åka pulka =)

2010-03-11 @ 21:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0