I wish...





Att den här fina taklampan från Ellos en dag bara kunde stå på min trapp och be om att bli upphängd i taket.
Som om det skulle hända...
Hur fin som helst ju! Kostar 599 kr och finns som sagt på www.ellos.se

Har en lugn och skön kväll här hemma. Calle sover och Andreas är på möte med jaktlaget. Tänkte hoppa in i duschen och sen se en, vad jag tror iallafall, riktig skitfilm på 3:an : Poseidon. Jag är lite svag för katastroffilmer...
Calles farmor och farfar var här idag och när vi gick en sväng med vagnen hittade vi lite kantareller. Men det dröjer nog en vecka eller två tills svampsäsongen börjar på allvar.

Imorgon: mamma/barn-date och möte på jobbet.



Kommentarer
Postat av: Karin

599 är ju inte mycket, men om du vill ha den akut kan du ju starta konto på ellos. Då betalar du typ bara någon hundralapp i månaden beroende på din skuld.

Och jo, den var snygg! :D

2010-08-08 @ 20:30:59
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Malin Eklöf

Jag hittade 3liter svamp på 30min förra veckan....galet mycket!!!

Mums mums mums! =)

2010-08-09 @ 10:02:44
Postat av: Smsa Låna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 02:22:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0