10 månader med världens bästa Calle!

Idag fyller min son 10 månader. Det är helt vansinnigt hur fort tiden går. Känns som igår när jag gick där med min mage och alla skulle klappa på den och känna och klämma.
Konstigt, ingen som klappar mig på magen nu! *s*





I veckan som gått har vi varit på Kolmården och tittat på alla djur och Calle har överlevt sin första kräftskiva. Här poserar han högst frivilligt med hatt tillsammans med farmor och farfar.

Jag borde verkligen ta tag i denna dag nu. Malin kommer på besök och det ska bli himlans trevligt!
Hejsvejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 14:40:12
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0