Kollegor på besök

Ujujuj... nu har det varit sådär intensivt igen i ett par dagar.
Det är fullt upp med bäbis, hundar, städning och inredning. Hur kunde jag någonsin tänka tanken att jag skulle lägga grunden för det där egna sminkmärket under mammaledigheten?
Jessica, hur gör du? Hur hinner du med Me&I-andet?

Ikväll har mina tre kvinnliga kollegor från jobbet och fotbollsklubben varit här på middag.
Andreas åt med oss och han fick nog höra ett och annat om fotbollens underliga värld. Att denna sport kan betyda så mycket för så många...
Det var riktigt mysigt att ha dem här ikväll och snacka ikapp lite. Jag hälsar på jobbet ganska ofta men då har ju inte dom tid att prata med mig direkt...
Tre härliga damer på helt olika ställen i livet är det iallafall. Nästa gång är det väl de manliga kollegornas tur att komma på besök... Synd bara att de är drygt 35 personer. *s*

Så här såg det ut när jag började på jobbet för drygt 3 år sen...



Det var en annan tid i livet det.

Kommentarer
Postat av: jessica

hihih jag håller med gumman i bland är de körigt, nästan för körigt =)inget riktigt svar på hur ja hinner med men ibland är de knappt.

2010-04-21 @ 22:17:55
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Karin

35 plus hela laget väl? ;)

2010-04-24 @ 23:30:48
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0