Calle 1 månad... ska han bli rockstjärna när han blir stor?



Tuff Rolling Stones tröja!
Tänk att en månad kan gå så fort!

Varje dag bara flyger iväg och Calle berikar våra dagar med sina små leenden och en pigg och vaken blick som följer allt runt omkring honom. Att man kan älska ett barn så mycket!
Men det konstigaste är att det känns så självklart att just han är vår son. Att det inte kunde ha blivit någon annan...
Jag vet att jag beklagade mig mycket under graviditeten och jag kunde just då inte förstå vad allt det härliga var som alla snackade om...

Men nu, när jag har fått resultatet... Nu förstår jag!

Kommentarer
Postat av: PB

GRATTIS på 1-månads dagen!!

2009-11-30 @ 15:21:16
Postat av: Ninni

Åh, jösses vilken liten goding! Vänta du tills han börjar prata - då blir det extra kul! Tänker tillbaka på allt kul de sagt! Mina killar fyller nio i februari så det har blivit en hel del kul uttryck. De är ljuvliga!

2009-11-30 @ 15:43:39
Postat av: Linda

En sån tuffing =)

2009-11-30 @ 23:27:47
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Åh, vilken sötnos!! Grattis till huset!!!! Du är verkligen i en underbar period just nu. NJUT!!!!!!! Kram

2009-12-01 @ 01:33:11
Postat av: Josefine

jag njuter både av den bedårande bilden plus texten du skriver!!

puss

2009-12-01 @ 13:15:34
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag njuter både av den bedårande bilden plus texten du skriver!!

puss

2009-12-01 @ 13:15:51
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Jessica

vad härligt gumman så fint du beskriver =) vilken goding =)

2009-12-01 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0