Nya naglar OCH ett sminkat öga!

Jag har ju alltid tyckt att det är kul att piffa mig.
Ni vet, unna mig saker som får mig att känna mig fin.
Nu när jag är gravid är det tio gånger roligare! Jag behöver verkligen få känna mig fin, hur ytligt och fånigt det än låter.

En sån sak är att fixa naglarna.
Nu gick det nästan 6 veckor sedan jag var hos min nageltjej sist och det är alldeles för länge! Igår pimpade hon till mig igen... Skönt!


Lite ljus bild men ni ser nog ändå... Magen växer den med! haha...
Marina, nageltjejen, använder som jag tidigare berättat gelé från Creative och den sitter som berget! Absolut det bästa materialet jag testat. Och tro det eller ej... det är mina egna naglar!
Ni hittar henne här

Det var även evigheter sedan jag visade ett öga sist.
Så lång tid har gått att jag helt tappat förmågan att fota mig själv på ett bra sätt... Hmmm... Antingen har mitt ansikte förädrats totalt eller så kan jag bara inte fota.
Jag tänkte visa iallafall , men det blir i ett litet kollage med magen i vecka 23 och Zack också. Hittade en sån fin bild på honom i kameran som jag bara måste dela med mig av. Han måste vara världens ståtligaste hund!

Håll i er nu... hot hot hot bikinibild på bloggen!!!! *asg*
Till ögonen har jag använt MAC Golders Green, Naked och Cooperized. Fina fransarna blir med Fast Lash eller hur?


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Vad fin du är! Ögonen kom verkligen fram med den färgen och klart naglarna ska vara snygga!

2009-07-15 @ 13:44:01
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Söt som vanligt är du! Åh, vad roligt att få se din vackra mage!! Gravidmagar är alltid magiska, jag vet att jag är fånig, men jag tänker på vilket mirakel det egentligen är, att det ska bli en livs levande liten människa av den där kaggen!!!! Så skoj och jag är väldigt glad för din skull. Du verkar ju ha ett stabilt förhållande också, det är alltid skönt. Inte ett måste, men väääldigt skönt!!! Väntar med spänning på att få se miraklet, när är det nu den ska titta fram?

Kramar

2009-07-15 @ 18:45:41
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Tack! Ja allt känns mycket bättre med lite smink och fina naglar när man har ständig halsbränna och foglossning på det! hehe...



Creme-idiot: Tack gullet! Ja inte hade det varit lika roligt att uppleva graviditeten ensam, men jag har också tur som har en väldigt engagerad sambo.

31 oktober ska bäbben ut men det gör inget om den kommer lite lite tidigare!

2009-07-15 @ 19:46:28
Postat av: creme-idiot

Åh, då ska den komma den 25:e, så kan vi dela födelsedagt, jag och din avkomma!!!! Puss till bebben!

2009-07-15 @ 22:14:52
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, valfri drink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem med sponsorer från bland annat Depend. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli 10 augusti. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-15 @ 23:07:00
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0