En fotd!

Imorse hade jag några minuter över så jag hann för en gångs skull med att fota min ögon.
Ni vet ju hur jag är en sucker för MAC´s pigment och idag är MAC för hela slanten!



* På hela ögonlocket upp till ögonbrynsbenet hittar vi Naked som är en perfekt grundare.
* Från den inre ögonvrån och ut mot mitten tog jag Melon som skimrar i guld och brons.
* I den yttre vrån och i en båge mot den undre fransraden har jag Copperized som skiftar från koppar mot grönt.
* Till sist gel-liner från Face, kajal från Clarins och mascara från Lóreal.
* På läpparna: Mitt eget läppglans i den mörkare nyansen!

Det är alles! Nu ska jag och Zack ut och springa... i snön. Håll tummarna för att vi kommer hem med alla 6 ben i behåll!


Kommentarer
Postat av: creme-idiot

sötnos!!

2009-02-23 @ 21:46:29
Postat av: Sminkan

Så himla snygg! :D

2009-02-24 @ 17:44:57
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: MissPurple

Oh! Alla de pigmenten har jag också! Har dock aldrigg provat dem ihop såhär men det var ju en fullträff =)

2009-02-25 @ 08:42:36
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: Lina (Niizza)

Vad snygg du är!! O mejken oxå förstås!

2009-02-25 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0