Vår glada pojke!

Calle är en glad liten skrutt. Oftast iallafall om magen inte råkar vara tom... Serveras inte maten exakt när han vill blir det ett jäkla liv! Men jag kan fortfarande inte förstå hur vi har kunnat få en så snäll son...


Babysittern är en favorit på mornarna när mamma äter frukost.
I mina ögon är han givetvis det sötaste jag skådat... Vad annars liksom?

Idag har vi fikat med min kompis Kadri och hennes lille son Carl. Han är 2 veckor yngre än Calle och vi gillade namnet Carl så mycket alla fyra så båda grabbarna får heta det.

Nu blev det drag i brallan här... hehe.. dags att byta bajsblöja!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Vad söt han är!

2009-12-18 @ 18:57:33
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Josefine

sötnosen där!!

2009-12-19 @ 14:25:05
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

goding skoj med skratt =)

2009-12-22 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0