Snacka om Two Faced!

Vissa personer har ett utseende som jag bara fastnar totalt för! Det kan vara både män och kvinnor, men hur som helst, de har något i sitt utseende som jag gillar.

America Ferrera/ Ugly Betty är en sådan person!

Jag menar, har ni sett nåt sötare än Betty?


Jag vill bara äta upp henne! *s*
Men varför måste serien heta just Ugly Betty? Varför måste allt altid vara fult eller fint?

Och så har vi då America Ferrera...


Vilka ögon...
Förresten, just den här godisrosa nyansen som America har på läpparna  ovan är jag på ständig jakt efter!
Nån som har ett tips??

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

jag har också funderat en del på jus UglyBetty. I min ögon så är det bara de fula kläderna som sänker det hela, hon är ju faktiskt en toppensöt tjej!

Kommer ni ihåg den urlöjliga 90-tals filmen She´s all that då über-nörden Laney blir får en makeover och sedan glider nedför trappen där Freddie Prinze Jr står som en fårskalle o väntar på henne. (Detta är en sådan scen som man kan återse i ett otal komedier!)

Det svåra är ju inte att göra dessa skönheter vackra...snarare att försöka göra dem fula!!!



Det är ju faktiskt så att en snäll och rar person aldrig kan bli ful oavsett utseende. Men en till utseendet vacker person kan bli ful som en soptunna genom att vara elak!



Så..kort o koncist! =)

2009-04-19 @ 10:06:20
URL: http://kortslutningen.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Ja, gillar Betty. kläderna är kanske lite over the top men hon är underbar!

2009-04-20 @ 16:48:47
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Anonym

http://colorelle.se/

2009-04-21 @ 11:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0