På jakt efter skugg-kvartett!

Jag har hittat en helt fantastisk HM kvartett ögonskuggor . Vi snackar de perfekta bruna nyanserna för att skapa en snygg brunt sotad make!
Men tror ni att den går att finna någonstans? Icke, sa Nicke! Inte ens på webben finns den kvar...

Så här ser den ut men i bruna och beigea nyanser... Nån som sett i HM-butik nära sig?
Tips emottages tacksamt!

Ps. Tack för alla grattis till bäbisen! Ni är bäst, men det vet ni ju att jag tycker. Jag kommer givetvis visa mig och magen men jag ska bara vänta ett tag till. Jag är inte så stor än så det är inget roligt att visa... puss på er! ds.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Har inte sett denna tyvärr men har du kollat på en liknande som finns från Isadora? Har fyra bruna nyanser- från mild beige till mörkt brun. Kan ju vara värt att kolla upp om du absolut inte hittar den från H&M. Och grattis till den lille ;-)

2009-05-10 @ 19:33:49
URL: http://aspiesinnet.blogspot.com/
Postat av: emelie

den finns fortfarande kvar i h&m skärholmen, vilket är sveriges mes efter och ruttnaste h&m xd

2009-05-25 @ 19:24:35
Postat av: Maria

Härlig blogg du har, här kommer jag kika in fler gånger!



Jag kanske har konstiga färginställnigar, men för mig ser den där paletten svart/grå/vit ut.



Jag har en palett från H&M med bruna nyanser,men den är jättegammal. Såg dock att det finns en nyare palett med bruna nyanser på nät-shoppen. Kolla igen vettja!

2009-07-22 @ 20:26:22
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0