Nya glasisar från Max Mara!



Den här gången kom inspirationen tillbaka snabbt!
Har känt mig lite nere de senaste dagarna... Har ingen aning om varför men efter att pratat och ältat med Andreas så kändes det bättre imorse.
Och vad kan då vara mer länpligt än att visa sina nya glasisar?!
Den här gången vågade jag mig på mer markerade och mörka bågar från Max Mara. Samma färg som mina ögon faktiskt...
Jag är jättenöjd!

Dagens sminkning ser man inte så mycket av men följande från MAC har brukats:
Opal pink från den inre ögonvrån upp mot brynbenet.
Accent Red från mitten av locket ut mot den yttre vrån.
Chocolate Brown i den allra yttersta bågen av yttre ögonvrån.
Väldigt enkelt men det matchar klänningen bra!

Idag efter jobbet ska jag hämta ut ett paket från Strawberrynet... Lite smått och gott från Clinique väntar...

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Ah vilka underbara glasögon. De passar dig perfekt! Härligt att du är på bättre humör.

2008-09-05 @ 09:50:06
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: badis

Formen är så smickrande för dig! Har själv brillor, väldigt osynliga men jag är sugen på såna här litet ballare varianter:)

2008-09-05 @ 11:18:10
Postat av: Linda

Kanonsnygga brillor ;o) Passar dig jättebra!

2008-09-05 @ 11:58:07
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej!!

En fråga om strawberrynet: måste man betala tullavg???

Jag har funderat på att betsälla men inte riktigt vågat... hur dyrt blir det??

2008-09-05 @ 12:21:29
Postat av: SantaCarolina

Sminkjante: Tack! Och tack för omtanken!



Badis: Jag hade lite osynliga bågar innan men kände för att vara lite mer vågad nu...



Linda: tack! Dom känns jättebra!



Camilla: Nej, man måste inte betala tullavgift. Har man tur så slipper man, men denna gång får jag betala 124 kr, förra gången likaså, medans min kollega sluppit båda sina sista gånger. Jag har faktiskt inte en aning om vad de baserar avgiften på. Däremot vet jag att Strawberrynet ibland ersätter tullavgiften om man mailar in kvittot på betalningen.

2008-09-05 @ 13:07:21
Postat av: Sminkan

Jättesnygga bågar! Vad fin du är! ser så söt och pigg och snygg ut!

2008-09-05 @ 16:09:22
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Josefine

skönt att höra att du mår bättre efter att ha pratat med andreas... ring eller messa om det är något så kan bvi ta en promenad eller fika. o snygga glasögon. o förresten det behöver inte vara ngt, du får ringa ändå;) puss

2008-09-05 @ 16:40:36
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: jessica

hejsan hoppsan gumman min gud vilka snygga brillor men de sa ja sist med ju =) skönt att de känns bättre du vet var ja finns kramr

2008-09-06 @ 11:00:20
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Superfina glasögon! Du passar verkligen i dem! Ser pigg och söt ut, samtidigt som du ser seriös ut, ser du också lite full i f-n ut. Perfekta, helt enkelt!!

2008-09-11 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0