Ny plattång!

Ja men givetvis. Plattången gick sönder igår.
Och vi som har fotografering på jobbet idag för hemsida och marknadsmaterial...
Jag såg, milt uttryckt , ut som skrutt i håret...
Dessutom håller jag i pengarna eftersom jag och Malin åker till Barcelona om en vecka...
Men en hyfsat billig plattång har räddat situationen!

399 kr på Onoff. Babyliss ST25CRE
Bild av Babyliss ST25CRE

Jag har ju som sagt klippt av mig håret ytterligare och nu är det riktigt kort i nacken! Hihi...  ni ska få se bild så fort jag inte ser ut som ett får i burret! *s*

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Snart sticker vi, jippie!

Hur kommer det sig att manicker alltid går sönder de få gångerna som läget verkligen är kritiskt?!

2008-09-15 @ 09:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0