Jag är kvar!

Jag tog bara en välbehövlig bloggpaus...
Sitter och filar på en rejäl önskelista från Lush och insåg precis att jag för ett par veckor sedan skrev ett inlägg om att jag skulle ha köpstopp efter Barcelona-resan fram till 1 november. hehehe...

Jag bröt det (och glömde bort det också för den delen) i samma sekund som jag såg att Lush öppnat i stan...
Är jag inte sorglig så säg?
Kan ju i och för sig trösta mig med att jag bara inhandlat en nattkräm sedan dess...
Men nu! Nu är det andra bullar!

Och min önskelista får ni se imorgon. Ikväll ska jag komma i säng tidigt för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Carro! Undrade just vart du tagit vägen, tänkte ju hålla mig uppdaterad:)

2008-10-08 @ 22:02:18
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: Ninni

Satt och pratade med kollegan på jobbet, hon hade sagt till sig själv att inte köpa något och så gjorde hon det ändå. Men vaddå, sa jag, du är ju tjej! Det är en bra ursäkt för att handla! Hihi!

2008-10-08 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0