Topplista doft!

Som jag tidigare skrev hittar man Kicks försäljningssiffror omvandlade till topplistor på deras hemsida.
Som den försäljningsnörd jag är så blir jag alltid mycket exalterad över försäljningssiffror och statistik.
Nördigt, jag vet!
Men det struntar jag i nu och presenterar stolt min och Kicks topplista för damdofter!

Kicks lista för damdoft här: http://www.kicks.se/Doft/337/341/Damdoft/

Min lista...

1. Miss Dior Cherie



Mjuk, feminin och härligt fräscht tvålig. Förstår ni vad jag menar? Jag kommer på mig själv med att gå omkring och lukta på mig själv... hihi...

2. The Body Shop White Musk



Klassikern från The Body Shop! Jag minns mitt första möte med White Musk... Det var min storasyster, 6 år äldre, som någon gång under 80-talet använde den. Och jag blev så impad och har inte kunnat glömma den sen dess!

3. Donna Karan Red Delicious


Det gröna äpplet från Donna Karan slog ner som en bomb på doftmarknaden när den lanserades. Inspirerad av staden av städer, New York, blev den en succé.
Jag blev fast först när det röda äpplet kom med sin mer intensiva och kvällsbetonade doft.

Så, girls and boys, vad har ni för listor uppraddade på badrumshyllan där hemma?

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Miss Dior Cherie, White Musk och
Flowerbomb står hemma hos mig:)

2008-05-13 @ 15:53:37
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: SantaCarolina

Sminkjante: Hihi, nästan samma då. Menar du Flowerbomb från Victor&Rolf?

2008-05-13 @ 16:19:50
Postat av: Badbomben

Min top 3 för tillfället är
Dior J'adore
Oscar de la Renta tropical
Kenzo amour

Miss dior cherie-flaskan är ursöt!

2008-05-13 @ 18:21:04
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Evellina

Min favoritdoft är Black XS från Paco Rabanne.
Det är den enda parfymen jag känt verligen verkligen passar mig, att den är jag!

2008-05-14 @ 19:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0