Bloggtema: Vart näthandlar jag helst?

Underbara nätshopping!
Finns det något bättre?
Du slipper köer, du slipper trängsel bland barnvagnar, kundvagnar, påflugna säljare och varma ytterkläder.

Den enda nackdel jag kan komma på med nätshopping är att det ofta blir impulsköp.
Det är ju så fruktansvärt lätt att bara klicka ner produkterna i varukorgen, klicka vidare till kassan och hej hopp så är det plötsligt ett par hundra mindre på kontot.
Jag handlar för kanske 800-1000 kr i månaden på nätet, men då är det både kläder, smink och kanske ibland hemtextil som gardiner och lakan.

Vill man hitta riktigt billigt kvalitetsmink så är Strawberrynet något för dig.
Riktiga kap gör du mest på parfymer, foundations och puder av olika slag. Alltså sådana produkter som du kanske skulle fått betala allt mellan 300-500 kr i butik för.
Du behöver inte heller oroa dig för att få fel nyans. Gå bara till närmaste sminkbutik, testa produkten du vill köpa på nätet och hitta rätt nyans i butiken.
Sedan klickar du enkelt hem samma vara på nätet för kanske 200 spänn mindre! Hemma i brevlådan efter bara ett par dagar!
Det är mitt tips och så gör jag varje gång jag vill testa något nytt.

Här kommer min länklista:

www.asos.com  - roliga kläder och skor till helt rätt priser. Frakten kostar oftast bara 60 kr och du har grejerna hemma efter ca 3 dagar.
www.eleven.se  - här köper jag TVÅL och tidigare Benefit när det fanns.
www.thebodyneeds.com  - härifrån kommer mina provburkar med Mac pigment. Leverans på ca 10 dagar.
www.strawberrynet.com  - se ovan.
www.accessora.com  - Här köper jag Freeze 24/7 läppglans och smycken.
www.breeze.se  - svensk butik med kläder från märken som är svåra att hitta i Norrpan.
www.Inezza.se  - På Inezza köper jag de härliga produkterna från Margarita Bloom.

Kolla gärna in på någon av sidorna ovan. Det är siter som jag kommer tillbaka till regelbundet.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: leia

älskar och hatar nätshopping.....blir ju lätt så att det spårar iväg....eller så är det bara jag som har världens dåligaste disciplin?!

kramar

Postat av: SantaCarolina

Leia: Hahaha nej jag är nog precis lika dålig jag... det är ju bara så skönt att ligga i soffan med datorn på magen och bara klicka hem saker..

2008-05-22 @ 12:35:41
Postat av: Badbomben

Börjar få mersmak för nätshopping. Farligt:D

2008-05-22 @ 13:48:18
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Hej gumman!
Tack så jättemycket för tröjorna, nu blir vi skitsnygga ju!
Kram kram

2008-05-22 @ 23:37:28
URL: http://jmagnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0