Gloss Appeal

Det talas och skrivs en hel massa om Clarins Gloss Appeal just nu.
Jag fyndade mitt ex för en månad sen i tax free och kan inte säga nåt annat än att jag är supernöjd!
Mer återfuktande och färggivande gloss får man leta efter.
Clarins överraskar kan man lugnt påstå...

                                                                    image305

Hylsan är ju en historia i sig den med. Snygg, ren och enkel. Jag har den hallonröda nyansen längst fram men kan villigt erkänna att jag är smått sugen på den tuggummirosa varianten, tvåa från vänster på bilden.

Så frånvarande som jag har varit de två senaste veckorna så har jag väl tappat alla min kära läsare.
Är ni fortfarande kvar så kan jag berätta att det är jag med. Har bara haft det smått hysteriskt på jobbet och jobbet går ju som bekant före allt annat... Som min kära man även han har fått erfara.
Har nog lite att ta igen där med.
Nu önskar jag er en god natt!


Kommentarer
Postat av: creme-idiot

Jodå, jag finns fortfarande kvar... Åtminstone från och till... Har saknat dig!!!

2008-03-28 @ 23:30:27
Postat av: Sminkan

Jag är kvar jag med! Härligt att du är tillbaka!

2008-03-29 @ 08:34:10
Postat av: sminkjante

Jag kollar in varje dag:) Kul att du är tillbaka.

2008-03-29 @ 16:56:01
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0