Busy little Bee...

Usch vad jag har varit tråkig hela den här veckan!
Men mitt jobb har gjort att jag verkligen vet att jag lever...
Jag kommer vara en mycket bättre bloggerska i helgen! Promise!

Jag hamnade på en spännande gala iallafall i onsdags.
Uppträdde gjorde Magnus Carlsson, Eric Gadd, September och Vincent. Gry Forsell och Adam Alsing var gäster och David Hellenius var konferencier!
Ni skulle bara sett hur Eric Gadd och September fick igång vårt sällskap på 600 personer!

Nu är det underbart med helg om ca 1 timme.

Kommentarer
Postat av: Lollo

ha en bra helg!

2008-03-14 @ 23:44:31
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Lollo

du får ju visa dina nya converse ia allafall! hade varit kul att se dom på =)

2008-03-15 @ 11:35:30
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Ninni

September är verkligen toppenbra! Vi brukar lyssna på henne i bilen på höööög volym!

2008-03-15 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0