Nyfiken på nytt?

Ofta sitter jag och slösurfar bort långa stunder medans jag tittar på härliga produkter från massor av olika märken.
Tänk om man kunde få testa ALLT och bara klämma och känna... Känner ni igen er?
Då vet ni också antagligen lika väl som jag att det inte går...

Men jag har kommit på ett sätt.
Ni vet dessa små necessärer och specialerbjudanden som finns i taxfreen när man reser utomlands? Miniprodukter från välkända märken som inte går att köpa i vanliga butiker?


Ett märke jag alltid är nyfiken på är t.ex. Estée Lauder. Ganska dyra produkter och ibland känns det för osäkert att gå ifrån sina säkra kort och köpa exempelvis en mascara som kanske rentav är skitdålig?
På Strawberrynet finns en mängd olika små set att välja mellan och vips! För ett överkomligt pris kan man testa olika produkter innan man köper fullstorleksvarianten.

Visst är jag klok!
Observera att jag var lite ironisk där... ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0