Innehållet i 2:an!

Ojsan, en helg i Stockholm med Andreas hos syrran med familj kom emellan.

Innehållet i Beautybag nr 2 såg ut som följer (bild hittar ni längre ner):

Weleda Citrus creamy Shower
Jabushé dagkräm
Trind Anti-break nagelbitare
Creative nagellack Paris in Pink
China Glaze nagellack nr 645
Apitiva Cleansing Gel och Tonic Lotion
Yves Rocher läppglans med berlock
Creative Solar Balm
SJP parfymprov Covet
Olika varuprover

Ja man kan väl sammanfatta den så här:
Weleda duschkrämen är jättehärlig, Jabushé har jag nästan bara hört negativt om (återstår att se om det stämmer), jag biter inte på naglarna så Trind kommer antagligen stå orörd om ingen vill ha den, Creative-nagellacket hade en vidrig färg på min naglar... lite så där prostituerad varning... China Glaze-nagellacket var underbart fint! Aptiva-produkterna kommer bli jättespännande att testa, Yves Rocher-läppglanset är faktiskt väldigt bra och Creative Solar Balm fick jag i den förra Beautybagen också.
Både positivt och negativt... även om den första Bagen var lite bättre. Känns ju lite trist att behöva betala för samma produkt två gånger.

I helgen i Stockholm gjordes det flera fynd... dock inga skönhetsrelaterade sådana, men Andreas kom hem med både två tröjor och ett par skor. Jag hittade en blommig klänning och jättesöta cerisa trosor.
Andreas införskaffade även en flytväst åt mig så jag är säker när vi åker båt. Tack älskling, för en ganska udda, men väldigt nödvändig present!

Nuuuuuu...mina kära vänner... har jag och Andreas en veckas semester att se fram emot! Vi ska alltså inte gå till jobbet imorn! Hur skönt känns inte det då?
Lyxigt!


Ps. Bettelie, jag gör din utmaning imorn! ds.

Kommentarer
Postat av: Matilda

De skickade ut ett nytt solar balm eftersom en del från förra paketet hade konstig doft och konsistens. Det blev jag jätteglad eftersom mitt första luktade apa : ). Tycker också första var bättre iofs.

2008-06-15 @ 20:25:37
Postat av: Linda

Antinbite grejen va verkligen inge rolig :o(

Gör utmaningen när du känner för det ;o)

2008-06-16 @ 22:13:24
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0