I väskan på semestern!

Idag är vi hemma en sväng och kollar till lägenheten och missen. Mamma vaktar Thea åt oss när vi är borta men jag får alltid lite dåligt samvete när jag är ifrån min lilla katt ett par dagar.

På landet har det regnat i 3 dagar nu och där finns ingen dator... därav den låga aktiviteten från min sida.
Jag har iallafall hunnit lista de produkter jag packar ner i väskan inför semestern!

  • Hawaiian Tropic Body Butter, 99 kr
  • TVÅL Oil-free Strawberry Face lotion, 149 kr
  • Badger Bali Balm, efter-sol-kräm, 79 kr
  • TVÅL Whipped Sugar Scrub Pink Cotton Candy, 99 kr
  • Mario Badescu Ceramide Eye Gel, 226 kr
  • Smashbox Photo Finish Primer i resestorlek, 179 kr
  • Redken Anti-snap, leave-in-treatment, 269 kr
  • China Glaze överlack och lack i nyans Rose Among Thorns, båda 98 kr st.

Flera av produkterna har jag skrivit om tidigare.
Ni som precis som jag beställer från Eleven brukar säkert gilla deras små provpåsar som följer med. Lika mycket svär ni säkert över alla dessa satans prov från Mario Badescu som ständigt dyker upp. Jag brukar ge bort mina eller samla på hög men så fick jag en liten burk med ovan visad ögon gel. Bättre ögonkräm har jag inte testat! Så dyker en liten burk med illgrön gel upp i nästa påse från Eleven; testa den och ni kanske får en trevlig överraskning!

Redken Anti-snap är en inpackning som inte sköljs ur. Den ger håret ett värmeskydd men gör också håret mjukt och följsamt och sägs förhindra att det går av.
Min duktiga frisör Pia höjde den till skyarna och svag som man är så måste man ju testa... Väl värd pengarna även om nästan 300 spänn känns dyrt.

Och nu undrar jag ju givetvis: Hur ser er semesterpackning ut?


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Jag svär åt Mario Badescu varje gång, men den gröna har heller inte varit med. Varför överöser de oss med MB-grejer varje gång?

2008-06-21 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0