Diorskin Loose Powder


I måndags hämtade jag ut mitt nya puder från Strawberrynet.
Jag behöver inte mer än två dagars testande för att kunna skriva recensionen. Den är helt fantastiskt bra!
Jag har inte läst det någonstans men detta puder måste innehålla något slags ljusreflekterande partiklar för huden blir inte bara helt porslinsslät utan den får ett glow. Jag kommer inte ens på ett bra ord på svenska för att beskriva det.
Glow får duga.

Redan utanpå paketet kände jag parfymen. Hmmm, tänkte jag, ett puder som är parfymerat? Det känns så tidigt 80-tal. Min mamma hade ett löst puder i en fin vit ask när jag var liten och det pudret var parfymerat.
Jag blev lite skeptisk när jag insåg att mitt nya fina puder i den lyxiga asken och med den lena, stora borsten var parfymerat. Men skeptismen la sig snabbt och nu fullkomligt älskar jag doften!

Asken då...Mörkt mörkt blå...med guldlinjer och guldtext.
Borsten är stor och bred och fördelar en perfekt dos puder vid varje drag.
Bara asken skapar ha-begär!

Detta puder behöver egentligen ingen bas av foundation för att förvandla vilken hy som helst till porslinslen yta.
Och nu pratar vi inte spackel och kaka i ansiktet utan ett naturligt resultat med ett fint glow.
Glow, som sagt.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Låter som något för mig! Älskar löspuder och har älskat Diors också, men det är så förbaskat dyrt...

2008-06-05 @ 09:10:21
Postat av: Jenny

Jag har faktiskt kikat på det här löspudret flera gånger, men aldrig fått tummen ur. Nu skapar du ju ha-begär! ;)

2008-06-05 @ 10:56:16
URL: http://allmakedup.blogspot.com/
Postat av: Lithia

Det där en av mina gamla favoriter. Det bästa i löspuderväg jag testat. Det är helt sjukt drygt också...flera år sen jag köpte mitt :P

Jag är dock inte lika förtjust i doften, men det är ju diors klassiska sminkdoft som de har i allt de gör :P

2008-06-05 @ 14:00:32
Postat av: Badbomben

Nu fick du mig verkligen sugen. Glow.

Wow.;)

2008-06-05 @ 18:29:01
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Härligt, det ser så fint ut! Klarade du dig undan tull?

2008-06-05 @ 21:49:40
Postat av: Ninni

Förlåt, såg svaret i inlägget nedanför... hihi

2008-06-05 @ 21:50:15
Postat av: Linda

åh nu blev man sugen :o) Låter ju ljuvligt...

2008-06-05 @ 22:45:43
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0