YSL manikyr pennor?



Någon som har testat dem? Fungerar alltså som nagellack fast i pennform om jag förstått det rätt?

Jag har fått upp ögonen för YSL sedan jag köpte en volymmascara från Söderfins rea för ett par veckor sedan. Bättre mascara har jag aldrig haft! Smular inget, total svärta och otroligt lätt att jobba med.

Åter till pennorna... Det känns ju lätt att bara dra en fin linje med den vita pennan istället för att kladda med pensel som i vanliga fall. Jag är nästan invalid med min vänsterhand...hehe... så högerhanden blir sällan bra. :0)

Någon som provat?


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Oh den e helt lovly Carro, jag älskar den , lite dyr dock.

Men nu ska ja ju köra loss med gele igen =)



Säg till när fröken vill ha en tid

2008-07-19 @ 15:35:34
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Postat av: skosoet

Jag har tyvärr inte testat dom men har sneglat lite.. låter så himla praktiskt med en penna istället för en pensel!

2008-07-20 @ 17:25:20
URL: http://skosoet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0