TVÅL Skin Smoothie


Denna härliga flaska är i min ägo och testas för fullt!
Det jag gillar bäst med TVÅL är deras doftmixer. Hör bara på denna: Strawberry Coconut Daquiri...

Visst vill man bara smörja in sig? *s*
Underbart fuktgivande som TVÅL´s alla produkter och givetvis en favorit hos mig. Är ju som bekant en sucker för kokos, jordgubb och vanilj.
Finns som ni säkert gissade på Eleven. Men passa på för det är en Limited Edition!

Idag mår jag lite bättre. Jag kunde ligga ner hela natten men så fort jag vände mig i sängen högg det till som tusen knivar... Hmmm... fattar inte vad som är fel. Fram tills nu har det gjort ont på höger sida... Men nu gör det bara ont på vänster sida...
Någon som kan något om mysteriet som kallas Människokroppen?

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Kan tyvärr inte så mycket om fysiken men magen är krånglig att ha ont i, kram på dej!

Smoothien låter underbar...

2008-07-26 @ 19:02:52
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Angeliqa

Jag har oxå haft jordens magknip jättelänge.

Laktosintolerant va det tydligen.

Inte kul med magknip



Lider med dig gumman



KRam

2008-07-27 @ 10:48:56
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Jag tänkte direkt som ovan på Laktosintolerans. För, du har väl gått på toa som du ska? Magen är svår, det kan vara så mycket... Ibland är det inte buken, utan har med vår kvinnlighet att göra... Haft din mens som du ska...? Kramar från en som vet hur det kan vara...

2008-07-30 @ 15:13:38
Postat av: Matilda

Det första jag tänker på är blindtarmen, men sen att det flyttat sig till vänster sida då vet jag inte längre. Har du "skött magen" som vi säger i vården? hoppas det ordnar sig

2008-07-31 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0