Mavala Hong Kong

Strålande väder här i Norrpan idag...
Jag äter som vanligt frukost framför datorn när jag är ensam hemma (Andreas är på svensexa) och har just nu ett par orangea kattögon stora som tefat som iakttar varje rörelse... Vem har sagt att katter inte kan tigga?
Aston och Zack sover på golvet brevid mig. Man skulle kunna tro att dom två, eftersom de är hundar, skulle vara de värsta tiggarna i vårt hem. Så är icke fallet!
Thea är mer fräck. Ger jag henne inte en liten bit ost eller skinka eller smör från min macka så spatserar hon helt enkelt fram och TAR det hon vill ha. Gärna samtidigt som jag tar en tugga...
Kattskrälle!

Eftersom jag nu måste spara pengar... ( jaja jag ska sluta beklaga mig) så är dagens önskelista kort:


(Bilden har jag lånat från :  http://www.glife.se/LipstickJungle/15226

Mavala Hong Kong!
Billiga små lack med en fin glans och bra hållbarhet!
Någon som har Hong Kong hemma i samlingarna?

Jag gillar verkligen den korallrosa färgen! Snyggt till solbrända händer.

Jag avslutar med en rolig bild på Thea. Tycker ni inte att man faktiskt ser hur tokig hon är?
Det här är innan jag klippte henne så hon ser lite rufsig ut... Sötnosen!

Kommentarer
Postat av: C

Vilken underbart söt katt!

2008-07-05 @ 18:57:56
Postat av: Akrogirl

Ååååh vilket troll!! Hon ser verkligen lite ond ut med de där ögonen, men jag slår vad om att hon är ett riktigt charmtroll!

2008-07-06 @ 22:35:09
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0