Dumma blogg!

Jag har försökt sen igår att lägga upp en bild på håret men givetvis ska bloggen strula just då.
Kanske fungerar det imorgon.

Tack alla ni som försökte lista ut vad problemet med min magsmärta var.
Jag pratade med en läkare sen och troligtvis var det ett gallstensanfall... hmmm... har aldrig haft det innan.
Får bara hoppas att det inte dyker upp igen!
Nu mår jag bra igen iallafall.

Annars provar jag Too Faced Mood Swing lip gloss för fulla muggar här!
Ett underbart gloss som ger en individuell nyans av rosa. På mig blir den mörkt hallonrosa. Jättefint! När glanset lagt sig så kvarlämnas ett svagt rosa pigment på läpparna som håller i timmar!
Men mer om det när jag kan lägga upp bilder igen!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Väntar med spänning ;)

2008-08-01 @ 08:20:35
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: jessica

jag vill se håret, nyfiken som tusan, säkert mega snyggt,skickade dig annies nummer sen puss

2008-08-01 @ 08:25:29
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0