Slöis...det är vad jag är!

Fast inte egentligen...Jobbet har dragit igång på allvar igen.
Det märks att den Allsvenska premiären närmar sig med jättekliv i raketfart!

Min frånvaro beror också lite på min pappa. Han ska opereras nu den närmsta tiden för en tumör i halsen. Den har vuxit sig så pass stor på så kort tid att man nu kan se den som en stor klump under skinnet... Det låter otäckt, jag vet.
Men den är godartad än så länge men den måste bara bort! Jag fick ett helt annat perspektiv på allt nu när det blev så verkligt att han faktiskt ska läggas in och opereras.
Hoppas ni har överseende med att jag kanske inte uppdaterar varje dag. Men jag kommer tillbaka!

Ibland gör verkligheten och livet sig påminda...

Kommentarer
Postat av: Josefine

men caroline då.. varför har du inte sagt något. hoppas allt går bra med pappsen. hälsa honom så mycket från mig!! puss på dej

2008-01-08 @ 20:53:49
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Josefine: Ja men jag tror nog att jag nämnt det nån gång... du vet han har haft den i flera år så man vänjer sig på nåt konstigt sätt. Men nu har han iallfall själv accepterat tanken på att den måste bort!

2008-01-08 @ 21:07:29
Postat av: Akrogirl

Kram på dig!
Min pappa fick en godartad tumör i njuren. Det hemska är just ordet "tumör" tror jag, oavsett om den är godartad eller ej.
Jag hoppas det kommer gå bra!!

2008-01-09 @ 00:43:41
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Josefine

ja det är möjligt att du sagt det som "vad som helst". men det lät så mycket större och otäckare nu. men bra att den ska bort. puss på dej

2008-01-09 @ 18:37:39
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Sminkan

Hoppas din pappas operation går bra.
Och allt annat också! Ta du din tid, men glöm inte bort att komma tillbaka!

2008-01-09 @ 19:09:46
Postat av: Malin Eklöf

Vad skönt att det äntligen är dags att ta bort skiten!
Heja, heja pappa B!
Du kommer må så jädra mycket bättre efteråt! =)

2008-01-10 @ 09:37:50
Postat av: Mia

Du har definitivt giltiga skäl att inte orka eller hinna blogga!! Håller tummarna för din pappa :-)

2008-01-10 @ 10:02:13
URL: http://fafangan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0