Fynd på MUS-rea...

Givetvis hittade jag två fynd på Make up Store´s rea igår...
Vad trodde ni? hihi...
 Eyedust Dino och lipgloss pot Jup fick hänga med hem för det stiliga priset 120 kr.

Nu efteråt känns väl Jup som ett tveksamt val eftersom jag inte ägnade appliceringen en endaste tanke!
Jag kan ju inte gräva runt i den lilla burken med fingret... jag måste ha en bra pensel med ett skydd runt borsten så jag kan ha med den i väskan.
Oh vad krångligt det blev nu då. Nån som vet vart det finns smala penslar med borst-skydd?

Så här ser de två röda godbitarna ut iallafall!

image274
image275
Ikväll blir det kalajs hos svärfar som fyller år!
Underbart med helg eller hur?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag har en läppborste från Face med skydd som jag gillar (snygg i metall). Body shop har också men den har jag ej provat.

Ett litet tips bara, tittade in av en slump. :)

2008-01-25 @ 15:44:21
Postat av: rocketqueen

Japp, jag har också den från Face, dyr men praktisk att ha med sig!

2008-01-25 @ 15:45:23
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: sminkjante

Dino finns hos mig, den är rikigt bra. I penseldjungeln kan jag tyvärr inte hjälpa till. Ha en bra helg:)

2008-01-25 @ 15:57:48
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: också creme-idiot

läpp-penslar med "kork" finns på de flesta parfymerier, jag har i alla fall sett lite överallt. Fast jag tar ofta med fingrarna, ohygieniskt, jag vet...

2008-01-25 @ 16:09:46
Postat av: Ninni

IsaDora har en bra läppensel med lock. Jag har en som jag brukar använda till concealer.

2008-01-25 @ 16:18:52
Postat av: Sminkan

Jag har flera läppenslar med hylsa och lock. Finns nog att köpa på Kicks eller Åhléns.

Kul med lite nytt, eller hur! Och du går ju och fyndar var och varannan dag!

2008-01-25 @ 18:02:05
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag har köpt min billigt från Lindex!

2008-01-25 @ 19:35:31
Postat av: SantaCarolina

Oj, tack för alla tips! Tänk att jag totalt missat att det finns speciella penslar för just detta ändamål... Ska ta mig en titt på Kicks och Lindex imorgon! Trevlig helg på er alla!

2008-01-25 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0