Jag kom hem till två fina presenter!

Äääääntligen hemma från kryssningen/konferensen! Underbart, men det rullar fortfarande under fötterna...blåste nåt så fruktansvärt inatt på Östersjön. Fy!

Jag hittade två av punkterna på listan: Miss Dior Cherie EdT och min foundation från Lancome. Jag stod och klämde rejält länge på en fin palett  från Dior ( ni vet den som är formad som en vit plånbok innehållandes ögonskuggor, puder, rouge, Diorshow och läppglans) men... 500 spänn för nåt som jag bara skulle tittat på kändes aningens onödigt. Jag gillar inte ens Diorshow och skuggorna var inte unika i sina färger på nåt sätt heller.
Men, fin var den!
Däremot blev det ett nytt läppglans från Clarins i en härligt hallonröd nyans...116 kr var ju inte fel det heller.
Gloss Appeal, nyhet från Clarins.
image290
Härlig färg eller hur?

När jag klev innanför dörren idag överraskades jag av två försenade födelsedagspresenter!
Min Andreas hade varit en uppmärksam pojkvän och köpt Jula-lådan åt mig!
Så här blev den när jag plockat i allt! (Läppglansen bor inte i lådan utan antingen i min handväska eller i en glasburk i badrummet)
image291
Jag är mycket nöjd och lovade att skriva här att Andreas är världens bästa sambo. Det hade jag skrivit ändå, baby, utan att du sagt det! *s*

Den andra presenten kom från våra vänner Johanna och Jesper.
Hur kunde de veta att jag älskar kroppsmören från The Body Shop? Gissade rätt gjorde de iallafall, och nu kan jag smörja mig som bara den!
image292
3-pack Body Butter...Yes please!

Imorgon återkommer jag med en recension på Yu-be och True Look dagkräm som kom med Beauty Bag!

Till Sara som frågade om Smashbox Anti-Shine: Jag har inte jättefet hy utan det beror ofta på inneklimatet och hormoner hur fet hyn är just för dagen.
Anti-Shine funkar, men inte hela dagen. Jag vet att en annan bloggerska, Vacker&Underbar, också skrivit positiva saker om den. Jag använder den dagligen och är nöjd för tillfället.
En produkt som fungerar ännu bättre är Cliniques Pore Minimizer. Den håller min hy matt hela dagen.
Men vill du prova Anti-shine tycker jag att du ska maila till Eleven.se och be om ett prov. De brukar vara hjälpsamma!
Hoppas du fick lite klarhet i frågan!


Kommentarer
Postat av: linda

hej hej hoppas allt är bra nu har jag börjat blogga igen
kram

2008-02-27 @ 21:45:34
URL: http://lindy80.blogg.se
Postat av: Sara

Jo, tack för att du tog dig tid att svara på min fråga! :) Okej, men då kanske jag borde testa Cliniques Pore Minimizer först, för den går väl att köpa i butik? Jag trodde inte den gjorde huden matt, men det kanske är värt ett försök! :) Tror du att man kan få prov från eleven kostnadsfritt bara sådär utan att beställa något annat eller måste man beställa något annat och sen fråga? Jag har beställt där en gång tidigare och fick då prover på olika saker, men man valde ju inte vad man skulle få.

2008-02-27 @ 21:48:17
URL: http://santapola.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Linda: Vad kul! Nu ska jag läsa!

Sara: Jo, men fråga Eleven. Jag tror nog att du kan få ett prov utan att köpa nåt.
Clinique Pore Minimizer kan du köpa på t.ex. Kicks. Den gör min hy matt, men jag kan tyvärr inte lova att den gör detsamma med din. Jag kombinerar en anti-shine-produkt med foundation skapad för ändamålet, nu är det Lancome Maquie Mate som gäller. Löspuder suger också upp fettet...det finns många vägar att gå, och det har tagit lång tid för mig att hitta en kombo som passar min hy bäst. Men när man väl hittar den blir man ju supernöjd! Lycka till!

2008-02-28 @ 08:22:07
Postat av: Sminkan

Vilken härlig present, eller presenter, men jag tänkte mest på Jula-väskan!

2008-02-28 @ 09:48:45
Postat av: Anonym

bodybutter fr bodyshop e toppen! mjukar även upp krokodilhud, haha ;)

2008-03-12 @ 23:02:11
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0