Fixa-själv-present!

Så här på Alla Hjärtans Dag är de givetvis mysigt att få ge bort en liten present till någon man har kär.
I och för sig borde alla dagar vara dagar som man visar sin uppskattning.

Något som brukar uppskattas är egengjorda presenter eftersom man oftast lägger ner en hel del tid och energi på gåvan för att den ska passa just mottagaren.
Min kompis Jossan har en vän som heter Camilla och Camilla- hon är en fena på scrapbooking! Det är helt fantastiskt vilka verk hon skapar!

Jag har hittat det som passar mig iallafall när det gäller att skapa själv.
Hemmagjorda tvålar! Och dagen till ära i form av hjärtan.
På Panduro Hobby finns följande kit:
image286

Passar ju även perfekt till ett bröllop.
På Panduro finns även former, tvålmassa, doftoljor och beskrivningar om man inte vill använda sig av ett färdigt kit.
Kitet ovan kostar 169 kr och ger 10 tvålar.
Jag ska prova att göra egna tvålar på min semester när jag kan koppla av lite...
Ha en trevlig kväll nu allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Du får gärna ge bort några till mig sen! ;-)

Bra idé!

2008-02-14 @ 17:41:49
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Klart du får! Så fort jag får ett par timmar över bara...haha

2008-02-15 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0