En fin present...och mascaran i Beautybag rockar!

Ikväll har jag avnjutit en god middag (lagad av mig hahaha) med det bästa av sällskap: mina gummor Erika, Jossan och Jessica. Vi hade även finbesök en halvtimme av Jessicas snart 2-åriga dotter Evelina också.

Jag fyller ju hela 28 år på torsdag och Jossan uppvaktade mig med ett presentkort på Bio Sculpture Gel! Tack gumsan! Nu får jag också fina naglar!
Jag ska försöka få en tid innan helgen...hihi...fransk manikyr, here I come!
Mina naglar består ju nu av ett par sorgliga flagiga saker som inte är värda ett ögonkast. Jag återkommer med bilder på de nya naglarna sen när det blivit av!

För övrigt:
Mascaran från Yves Rocher i Beautybagen är så himla bra!
Jag trodde inte att jag kunde bli så nöjd med en mascara från just YR men den här är nåt i hästväg.
Är det bara jag som inbillar mig eller böjer sig inte fransarna extra lätt med denna mascara?

Nu är det duschen som gäller och sen lite tv-tittande.
Känns som om även denna vecka kommer flyga förbi...
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej, jag tycker också mascaran är riktigt bra, faktiskt en produkt som jag initialt dissade, men nu kommer att beställa mängder av!

2008-02-18 @ 21:11:18
Postat av: Emelie

Jag har faktiskt inte provat mascaran än. Men nu kommer jag definitivt att göra det.

2008-02-18 @ 21:32:52
URL: http://www.pssion.se
Postat av: sminkjante

Jag provade mascaran idag och den verkar riktigt bra.

2008-02-18 @ 21:48:25
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: EyeOnBeauty

Har inte provat mascaran än måste jag ju göra. Tyvärr var min blå och det gillade jag inte, velat ha en brun. Men men:) Ha en bra drg!

2008-02-19 @ 08:39:11
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: SantaCarolina

Lina&Emelie&Sminkjante: Ja visst var den bra? Det trodde jag verkligen inte...men ibland blir man positivt överraskad!
Eyeonbeauty: Näää fick du en blå? Trist...Hur tänkte de då liksom? Jag fick som tur var en svart!

2008-02-19 @ 08:58:56
Postat av: Lina L

Min var också svart, men förpackningen är blå!

2008-02-19 @ 09:05:34
Postat av: J

Hej hej länge sedan, allt väl?

2008-02-19 @ 13:23:00
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: Josefine

kul att du blev glad! tack för igår, det var supermysigt! puss

2008-02-19 @ 18:14:45
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Tina

Jag fick också curl mascaran från YR tyckte du den var bra...kanoners då kanske jag har har en perfekt vardagsmascara nu då. Jag har haft lite problem...läs jag tycker mina lancome mascaror är för festliga för att ha till vardags. Kanske är bättre att låta dom härskna i lådan så ofta som jag går på fest.hmmm..hahahah...

2008-02-19 @ 18:29:02
Postat av: Jenny

hahaha, söt?! det är nog inte första ordet som dyker upp i huvudet när jag ser bilden. du var mig en tokig (i all välmening) tösaflicka! :) men heey, tack ändå, haha.

2008-02-19 @ 19:37:50
URL: http://jennysoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0