3-dagars konferens på Viking...och ni vet vad det betyder!

Det betyder (förutom massa info, god mat och fest) : Tax-free!

På inköpslistan står följande:
1. Miss Dior Cherie EdT
2. Lancome foundation Maqui Mate
3. Ett bra rouge
4. Och givetvis, om jag hittar, en sådan palett som oftast bara finns i tax-free utförande!

Även om det är trist att häcka på en finlandsfärja i 3 dagar så får man se det positiva i situationen.
Det är jag och gubbarna i mitt mansdominerade arbetsliv. hahaha...
Tills på onsdag, sköt om er, och tycker ni att jag missat nåt på listan som jag inte får missa, skriv skriv skriv !
Jag går in via telefonen och läser... ;0)
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sublim

Haha, jag tror du kommer få skitkul! Man får ta det för vad det är.;)

2008-02-24 @ 21:48:52
URL: http://sublim.wordpress.com/
Postat av: EyeOnBeauty

Å så kul, hoppas du hittar det du vill ha:)

2008-02-25 @ 09:33:36
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: Malin Eklöf

Undrade just varför du inte dök upp på min msn-lista! =)
Ha det så superkul och sätt ner foten rejält om gubbarna börjar bli för närgångna....hehe!

Om jag vore dig så skulle jag köpa Juicy Plums...men det är ju bara för att jag konstant super bort mina egna... ;)

Vi hörs när du är tillbaka!
Puss puss

2008-02-26 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0