Kära Tomten...

Ja man kan ju önska och be om hur mycket som helst i julklapp men enligt mig är det största nöjet ändå att ge.
Lyckan kan vara stor när man hittat den där perfekta presenten eller julklappen som man vet är som gjord för mottagaren!

Vad ska man då ge sin kära moder i julklapp? Ni kanske har en mamma som min som på frågan "Vad önskar du dig i julklapp?" enbart svarar: " Du behöver inte köpa nåt, det är så bra ändå."

Ja men skitkul, mamma. Jag struntar i om du inte behöver nåt. Säg vad du önskar dig, för jag tänker jag köpa nåt ändå!

Så sitt ner i båten, håll er lugna, för SantaC ger er tipsen på julklappar till mammor som kanske behöver lite flärd i sin tillvaro!  Alla produkter finns att hitta på www.nelly.com


Och eftersom bilderna envisas att jävlas så kommer här en förklaring:

Överst från vänster: Biotherm Aquasource Non Stop Cream, Boots No 7 Gift Set och Clinique All About Eyes.

Nederst från vänster: Clarins Gentle Eyemakeup Remover, MOR Cosmetics Cherry Blossom Bath och MOR Cosmetics Persian Peach Candle Box.


Kommentarer
Postat av: Niizza

Tack för tipsen!

2008-12-19 @ 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0