En liten Face of the day...

Ojsan hejsan... vad hände nu då? Det hade ni inte väntat er från slöa SC eller hur? ;0)

En fotd!


Jag har använt min stora favorit, Benefit Big Beautiful Eyes. Ni har sett den förr här på SC och den kan varmt rekommenderas!
Den ljusaste, lite rosa skuggan är applicerad från den inre ögonvrån och över hela ögonlocket. Den ljusbruna från halva ögonlocket och ut mot den yttre vrån. Slutligen den mörkbruna skuggan är insotad i den ljusbruna.
Lite MUS eyedust Crystal på ögonbrynsbenet, gel-liner från Face och mascara från Lóreal.
Slutligen Benefit Dallas på kinderna!
Enkelt och snyggt och passar perfekt för min arbetsdag med kundmöte och seminarium och middag på eftermiddagen.
Benefit Big Beautiful Eyes Kit

Till sist... Min fina pojke Zack fyllde 5 år igår!
Eftersom matte var work-aholic som vanligt så får jag hylla världens finaste hund här istället. (Ja och så fick han sitt favvo-godis såklart: frystorkad vomb.... niiiiice.)

Malin och Zack busar i soffan:


Och då kan man bli så här trött...



Såååå söt! *s*

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

2008-12-03 @ 10:29:04
Postat av: Malin Eklöf

Ojoj, nu blev det visst lite fel innan..men, men!

Har skrivit en liten dikt åt Zack till ära av hans födelsedag:



Han blir matad vid bordet då magen knorrar,

och han sitter ofta på muggen och morrar.

Matte och husse gör honom bortskämd,

men som gäst blir man bortskrämd.

Vild som en tok i skogen han löper,

och sedan han hemma i soffan stöper.

Zack du är vår hjärtgris,

jag hade gift mig med dig om du tjänat flis!

2008-12-03 @ 10:37:53
Postat av: PB

Åhh vad fin du är i håret. Passar jättebra i den frisyren. Kram

2008-12-03 @ 20:22:39
Postat av: Sublim

Urtjusiga ögon får du av det där Benefit-kitet, jag vill också haaaaaaaaa!:P



Grattis till vovven!:D

2008-12-04 @ 17:05:30
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: Sminkan

Du är söt som socker men det är Zack som stjäl hela showen här! Kan jag få honom? Snälla!! ;D

2008-12-04 @ 18:24:32
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: SantaCarolina

Malin: haha du är för rolig! Klockren dikt!

PB: Tack! Det är faktiskt samma vanliga frisyr bara att topparna är böjda utåt istället för inåt.

Sublim: Tack tack! Jag gillar verkligen min palett!

Sminkan: Gulle du... du kan få låna Zack nån gång när han är på sitt uppspelta humör... hehe

2008-12-04 @ 19:10:50
Postat av: PB

Det var riktigt snyggt iaf med topparna utåt.

2008-12-05 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0