Safetox?

Ibland blir man förvånad...
Ibland häpen...
Ibland blir man fundersam...

Och ibland blir man bara full i skratt!
image307
Har ni sett något mer komiskt?
Hon ser ju ut som han killen i X-men.. ni vet han med skydd för ögonen och som har nån slags laserblick när han råkar tappa skyddet? Bra beskrivning va? Nu blir jag väl ovän med alla filmälskare...

Safetox heter produkten och ska tydligen kunna reducera rynkor i ansiktet 11-65% på några veckor.
Där ser man...
Safetox är en produkt som elektroniskt påverkar rynkor på muskulär nivå. Tydligen finns det muskler som stänger ansiktet (fråga mig inte vad de menar med det) och dessa orsakar rynkor. Safetox får dessa muskler att slappna av.
Genom elektroniska impulser slipper man alltså att använda kniv eller nål...OM man nu vill göra ett ingrepp alltså. Jag låter bli...jag håller mig till mina krämer!
Vet i tusan alltså...

Men vill man smaka så kostar det...2995 kr för setet...

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Lol!!! Helt galet!!!

2008-04-02 @ 20:16:43
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Emelie

Det första jag tänkte vara bara: yeah right - kanske när grisar flyger! Bara buff och båg, annars hade vi hört betydligt mer om det, om det verkligen funkade alltså.

2008-04-02 @ 22:10:41
URL: http://www.pssion.se
Postat av: PB

Ha ha, vad roligt för det finns säkerligen folk som går på det där ;)

2008-04-03 @ 18:18:47
Postat av: heyyouwhostandyp

haha det där ser ju inte klokt ut, men antar att det finns nåt för alla. Tänk om den faktist fungerar? :P

2008-04-06 @ 21:54:23
URL: http://heyyouwhostandup.blogg.se/
Postat av: Johanna

Köpte faktiskt en i frankrike för 2 år sedan och är överlycklig över att den finns i sverige nu eftersom jag inte haft några sådana där limgrejer som man fäster safetoxen med. Den funkar faktiskt, hur rolig den än ser ut för det gör den! Har fått en mycket mindre argrynka och ser allmänt piggare ut i hela ansiktet...

2008-05-06 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0