Dagens ögon

image319

Dagens ögon är en guld-rosa-brun liten historia...
Varje morgon känns det som om jag ska dö när jag vaknar. Så trött är jag!
Efter kanske en halvtimme med frukost, dusch och påklädning brukar ögonen känna sig redo att bli målade.
Idag satsade jag på följande:

Naked från Mac som grund på hela rörliga ögonlocket.
Lily White från Mac som highlighter
Melon från Mac i den inre vrån. Melon är ett härligt guld-rosa pigment, som skimrar fantastiskt i en varm persikanyans. Ja, persika är nog den bästa beskrivningen.
I den yttre vrån hittar vi Choco d´or från MUS
, som är en kakskugga som går att sudda förvånansvärt bra!

Tills sist, det gamla vanliga; liner, kajal och mascara.
Ha nu en riktigt trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: erika

Hej gums

SGI är sjukpenninggrundandeinkomst vid föräldraledighet. Asrörigt!!!!

2008-04-30 @ 09:36:45
URL: http://erika81.blogg.se
Postat av: Sminkan

Sötnos!! Vad fin och pigg du ser ut och vad snygg du är i håret!

2008-05-01 @ 09:46:05
Postat av: Linda

Riktigt fint! Du har ett väldigt sött léende :o)

2008-05-01 @ 22:44:23
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0