Rosa hår...Stylish!

Ett missöde har skett.
Jag har färgat mitt hår. Eller rättare sagt MISSfärgat mitt hår.

Det som skulle bli brun-kopparfärgade slingor i allt det blonda blev illrött i luggen och ljust brunrosa i övriga håret.
Riktigt stylish. Och detta jobbar jag med idag...fast med ett brett hårband över luggen.

Jag måste iväg och köpa lite bruna slingor på lunchen... så här kan jag ju inte se ut! haha...
Jag tänkte först att jag kanske vänjer mig men sedan fick Andreas syn på mitt hår och upplyste mig under skrattanfallet att jag såg ut som en estet. Och ja... det gör jag nog med blont hår med röda slingor i.

Fördelningen av slingorna blev bra iallafall. Behåller nog några av de röda tillsammans med lite blont och brunt.
Ikväll blir det Mission Hair Rescue hemma hos fröken Johansson.

Så det kan gå! ;0)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Stackare! Vilken miss! Jag hade i och för sig rosa hår som tonåring, men med flit. Fast jag minns en gång när jag skulle tona det kastanjerött och hela håret blev sockervaddsrosa. Då var jag deppig.
Hoppas du får ordning på svallet ikväll!

2007-09-20 @ 17:56:46
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Malin Eklöf

Show me!!!
Jag vill se...hihi

2007-09-22 @ 00:00:06
URL: http://duvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0