Oj... vad jag har varit dålig på att blogga...

De senaste dagarna iallafall.
Det händer så mycket på mitt jobb!! Laget är klara för återkomsten till Allsvenskan och nu ska ju detta firas på alla möjliga sorters vis. Vi har haft tårta till fikat som budats hit varje dag sedan förra veckan. Det är inte bra... haha...

Tävlingen fortsätter till imorgon kväll här på SantaCarolina. Vinnarna dras och presenteras på fredag kväll.
Kom igen, lämna ert förslag, det krävs inte mycket för att vinna!

Lite senare under dagen kommer jag tipsa om lite läckert från Helena Rubinstein!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Tja tjejen!! Snälla kommentarer du skrivit! Tackar.
Klart vi ska luncha, när kan du? Jag kan nog komma ifrån jobbet när som typ....kraaam

2007-09-26 @ 10:08:24
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0