Min lilla mamma!

Jag skrev i ett tidigare inlägg om min snälla svärmor som överraskade mig med en Lancome mascara.

Nu måste jag ju faktiskt berätta att jag har världens bästa Mamma också!
Mamma och pappa kom hem från Tyskland och sin  vinresa i fredagskväll och var så nöjda och glada.
Igår hälsade de på mig när jag jobbade i souvenirtältet på City Gross och överlämnade en liten present.
image183
Mamma och jag på hennes födelsedag sommaren 2006. Behöver jag påpeka likheten utseendemässigt? hehe.. Inte världens bästa bild kanske...jaja...

Mammas favvo-märke är också Lancome och jag antar att det är därifrån jag fått det.
Som tack för att jag vaktat deras osociala katt Oscar i en vecka så fick jag ett Juicy Tube i nyansen Framboise! Tack snälla mamma och pappa! Ni vet hur ni ska göra mig glad! Juicy Tubes är by far det bästa läppglanset som någonsin skådats av världen och jag har säkert ägt ungefär 90% av alla de nyanser som finns. Men de går åt som smör i min ägo!
image182

När de ändå var inne på hallon-temat så fick jag även en flaska Bacardi Razz och Andreas en whiskey...men det är en annan historia! hehe...Eller kan leda det till iallafall!
Nu har jag precis varit på Sussies spinningpass och hon körde som vanligt skiten ur oss så nu kommer en dusch sitta fint. Passa nu på att njuta av söndagskvällen allihopa!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Härligt! Frambois är den snyggaste av alla deras nyanser, tycker jag, som inte ägt en enda. Min kompis var sponsrad av Lancome i många år så jag her sett typ alla deras Juicy Tubes, och ofta provat dem också. Lustigt att jag aldrig haft något. Kanske något att lägga till på den eviga önskelistan...

2007-09-30 @ 20:15:33
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Malin

Vad kul med en present man inte förväntat sig! Du får ta ett foto och visa hur det ser ut på, jag har aldrig ens testat en JT.:S

2007-09-30 @ 21:56:13
URL: http://sublim.wordpress.com/
Postat av: rocketqueen

Vilken underbar bild, vilken tur du har med familjen! :) Gillar också Framboise, tycker det är en riktigt läcker färg. Spännande att höra om ditt jobb och lite runtomkring. Ha en kanonkväll!

2007-10-01 @ 17:28:35
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Ja du måste lägga Juicy Tubes på listan! Du kommer bli så nöjd!
Malin: Yes, jag ska fota mig imorn bitti när jag sminkat mig, jag lovar! hihi
Rocketqueen: Tack för din supergulliga kommentar! Förresten, vad kul att du la upp en bild på dig själv på bloggen... jag har alltid undrat hur du ser ut. Du är verkligen vacker!

2007-10-01 @ 21:01:09
URL: http://santacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0