Jag erkänner!

I must confess... hihi...jag har klippt håret, äntligen!
Eller inte jag...jag tvingade svärmor att klippa topparna, hon fick nästan ett nervsammanbrott över alla olika etapper jag har i håret... haha...
Luggen, den klippte jag själv...ja jag erkänner. Dumt men nu är det gjort! Alla som var med tidigare i somras röstade ju för lugg och nu sitter den där den sitter. Utan återvändo. Men inte likadan som innan, ni får se bildbevis imorn när jag sminkat och klätt på mig inför första hemmamatchen som jag ska jobba på.

Jag har de senaste veckorna provat en ny ansiktskräm.
Mycket har det snackats och skrivits om Aloe Vera de senaste åren och det de flesta verkar överens om är att det är himlans bra både utvärtes och invärtes.
När vi handlade mat för ett par veckor sedan på Citygross hittade jag det som skulle visa sig vara en riktig dyrgrip (Citygross av alla ställen, jag VET).
Sasco heter en tillverkare av kroppsprodukter som innehåller just Aloe vera. De har produkter för hela kroppen, t.ex. en kräm att använda efter hård styrketräning, tydligen väldigt populär bland gym-grabbar.

Jag hittade iallafall en ansiktskräm för dryga 100-lappen och den har nu hårdtestats i ett par veckor.
Jag kunde inte vara mer än nöjd. Huden har en spänst och lyster som den aldrig tidigare haft och finnar och orenheter ser man inte skymten av längre. Aloe vera´n ska tydligen också verka anti-inflammatoriskt också!

image165

Ni kan läsa mer om deras produkter på www.sasco.se

Nu ska jag ta hand om lilla hängiga voffe... Aston är ett riktigt skrälle som älskar att äta allt som kommer i hans väg, hälsosamt eller ej. Nu har något nytt bosatt sig i hans tarmar så han dreglar för han mår så illa och stackarn måste ut för att utföra sina små behov heeeeeela tiden. Ledsen är han också och söker tröst.. sötnosen.
Men man kan ju allvarligt undra när han ska bli vuxen...Och när han ska fatta att det inte är gott att äta andras bajs och annat otrevligt...
Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Vad skulle jag göra utan mina älsklingar?
Njut nu av söndagkvällen, imorn är det en ny arbetsvecka!
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Umgicks i helgen med en vovvinna som heter Elsa...hon äter trosor!!
Hon och Aston kanske skulle gilla varandra?
Hihi

2007-09-16 @ 20:34:56
URL: http://duvans.blogg.se
Postat av: Sminkan

Träffade i veckan en hund som äter bindor. Kanske kan bli ett helt hundgäng?
Det jag skulle säga annars var att jag är nyfiken på nya frisyren. Jag har inte varit hos frisör sedan 1994... Den du. Mamma eller kompisar får toppa mig. Har långt, rakt hår utan lugg så det är inte så svårt. Men jag har rätt trist hårstil. Ibland tänker jag att jag borde tona det, klippa upp det eller skaffa en locktång åtminstoner, men jag är så dålig på sånt så det blir aldrig av.

2007-09-16 @ 20:52:04
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Beata

Åh ska bli kul att se luggen =)
Natti.

2007-09-17 @ 23:33:54
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0