Advanced Night Repair- en vecka senare!

Jag har nu under en vecka hårdtestat Estée Lauder Advanced Night Repair och jag kan inte vara annat än nöjd med resultatet!
Min hy har fått en helt annan lyster och jämnhet...men så är ju också detta satans dyra droppar. Men min lilla testflaska är inte på långa vägar slut, så produkten är dryg. Jag har kanske hunnit använda en sjättedel.
En trevlig effekt som jag la märke till var att minuterna efter att jag smörjt in ansiktet med formulan så satte blodcirkulationen i ansiktet fart, vilket resulterade i en härlig rosig ton.
Uppskattat! Även om man bara ska gå och lägga sig...
Konsistensen är härligt tjock och honungsliknande...jag vill helst smörja in hela kroppen med den....*s*

Min kvällsprocedur ser ut som följande: Först rengöring, sedan ansiktsvatten...efter det Advanced Night Repair som får gå in i huden ett par minuter innan jag applicerar min nattkräm. Två kvällar har jag även kompletterat med Clinique Turnaround Concentrate för lite extra exfoliering.

Ett bra tips om man vill prova Advanced Night Repair är att prova ett av Estée Lauders necessär-erbjudanden. D v s "Köp två produkter , få en necessär fylld med miniprodukter"-ni vet. Just nu finns det ett sådant på både Kicks och Parfymeri L. För prova detta underverk bör man... om man vill se underverk ske med sitt ansikte!

                                                                               image161

På tal om nåt helt annat! Helt off topic...
Visste ni att man kan vara två personer som har samma mobilnummer? Det kan man tydligen, iallafall om man är abonnent hos Tele2. Intressant va?
Jag upptäckte i helgen att Tele2 gett mitt jobbnr till en 15-årig tjej i Stockholm en vecka efter att mitt abonnemang öppnats! Hur f*n rent ut sagt kan det ske??
Som om det inte var nog förvirrande, så hann ju självklart lilla donnan messa ut "sitt" nya nummer till ALLA sina jämnåriga kamrater i sin telefonbok. Behöver jag säga att denna helg har varit fylld av hormonstinna sms och samtal? Vet ni hur mycket fjortisar grälar via sms? Och hur illa de skriver och talar??
Ja frågorna är många...
När jag påpekade för en av hennes väninnor via sms att hon hade fel nr till Lisen (ja fjortisen hette så tydligen) och att hon gärna fick sluta ringa och lägga på nu, vet ni vad jag fick för svar?
"Fett synd för dig då".
Vadå fett synd för mig?? Då höll jag på att explodera och valde att skrämma skiten ur snorungen genom att kolla upp henne och messa hela innehållet till henne och informera henne om att hon borde vara mer aktsam med pappas lilla mobil...
Hehe... ja barnsligt jag vet. Men idag har Lisen fått nytt nummer och allt är frid och fröjd.
Så det kan gå i välfärds-Sverige! ;0)
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: PB

Ha ha det är bra på fjortisarna bara ;)

2007-09-10 @ 20:36:44
URL: http://peggyvivian.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Låter som en fantastisk produkt. Kanske ska lägga några kronor på hudvården i alla fall. Nästa månad... Jag har aldrig riktigt trott på alla mirakeldroppar och serum så jag har aldrig testat.

2007-09-10 @ 21:37:56
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: erika

haha. så skulle det aaaaldrig gå om du hade TELIA!!! ;-) hihi

2007-09-10 @ 22:17:26
Postat av: Jossan

hahahaha.. skrattar högt!

2007-09-11 @ 10:35:45
Postat av: Ellie

Hej! Halkade in på din blogg första gången idag... :) Åå vad glad jag blir! En blogg heeelt i min smak! Fortsätt som du gör, i like it! Och du passa kanonbra i blondt! Kram kram

2007-09-12 @ 17:22:14
Postat av: J

Du testar skönhetsprodukter och jag testar filmer, same same but diffrent, haha.

2007-09-12 @ 17:38:52
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Ellie: Oh tack vad glad jag blir!! Kom tillbaka snart igen! Kram och massa pussar på dig med!

2007-09-12 @ 20:38:19
Postat av: SantaCarolina

J: Ja jag vet! Har du sett "World Trade Center" än? Den med Nicholas Cage?? Är den bra?

2007-09-12 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0