Vinnaren av Goodie-Bagen!

Och den lyckliga kvinnan är: Mi !!!

Mi, maila mig din adress så kommer bagen med posten. Mycket nöje!

Tack alla ni som var med och tävlade. Ni är så söta allihopa och förtjänar alla en varsin goodie-bag. Önskar att jag hade en 12-13 stycken till att lotta ut.

Den 16 december fyller SantaCarolina 1 år och då blir återigen flera roliga tävlingar för att fira den dagen. 16 december infaller på en söndag så då gäller det att ha ögonen öppna.

Vad tycker ni om min nya design förresten? Visst har SantaCarolina fått nytt liv? Jag är så nöjd. Tack Amanda för hjälpen! Du är outstanding!

Kommentarer
Postat av: också creme-idiot

Grattis, du som vann goodie-bagen! Jag måste fråga er alla (speciellt Carolina): Har ni beställt mycket från Strawberrynet? Jag har precis tagit emot min första beställning (såg att många skrev om denna site och att den skulle vara så billig.) Visst var priserna mycket bra. Men, nu när jag får paketet ska jag betala extra!!! 201 kronor! Antar att detta är tull, men har ni också varit med om detta? Nu känns det ju inte så värst billitg längre... Hade nog varit billigare att handla härhemma... Snopet!!

2007-11-21 @ 16:03:22
Postat av: SantaCarolina

Vad trist med extra kostnader! Så surt... jag har faktiskt aldrig beställt från Strawberrynet men vet att flera läsare har det. jag hoppas nån kan informera oss hur det ligger till...

2007-11-21 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0