Nyshoppat hos Lush.se!

Ja, jag ser av kommentarerna i förra inlägget att jag nog inte har något annat val än att testa lite Collistar framöver. Ett tungt jobb, men någon måste ju göra det! ;0)

När jag hälsar på syrran i Stockholm och tar tåget lägger jag alltid en liten härlig stund på att botanisera bland Lush´s sortiment i butiken på Centralen.
Jag har provat de flesta av deras badbitar och kan inte säga annat än att det är helt lööövely att ta ett bad med någon av dem. Nästan, nästan lite bättre än manligt sällskap i badkaret. hihi...

Igår kliade det i klickfingret så följande godingar är på väg hem till mig as we speak!

image215
Till vänster har vi Skinny Dip Buttercream, en duschtvål i kaka. Innehåller kokoskräm, aloe vera, mandelolja, ylang ylang och cederträ bland annat. Ska enligt Lush själva vara som att ta en dusch under ett tropiskt vattenfall.

I mitten finns Creamed Almond & Coconut Smoothie som är en duschkräm som för underverk för torr hud. Innehåller mandelolja, kokosnötsolja och ylang ylang.

Och till sist hittar vi godbiten av dem alla: Melting Marshmallow Lyxig badolja! Ja men titta bara på den så ser ni vad jag menar! Ger badvattnet en doft av godis och mjukgör huden.

På Lush.se är julhandeln i full gång och de har massor av smarta julklappar, inslagna och färdiga i söta paket och askar. Mycket prisvärt om man vill introducera någon för Lush undebara värld. Och tro mig, det vill man!

Jag återkommer med lite recensioner när jag hunnit testa underverken!
ps. Lush testar inte på djur och får tummen upp på en gång!ds.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Mmmm! Lyxigt värre! Jag brukar också titta förbi butiken på centralen, men nu var det länge sen.

2007-11-08 @ 13:47:53
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: också creme-idiot

jag är sedan länge fullkomligt såld på Lush!! Har provat samtliga av deras handkrämer och de är underbara! Har helt nyligen också provat deras styling produkter till håret. Utmärkt!!!

2007-11-08 @ 16:41:18
Postat av: sminkjante

Tack för tipset! Jaghade glömt bort Lush.Ska till Stockholm nästa helg, då ska jag titta in i någon av butikerna.

2007-11-08 @ 18:12:08
URL: http://sminkjante.blogspot.com/
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Visst är det härligt därinne? Alla dofter och tjejen i kassan som alltid nynnar på countrylåtar...

Också creme-idiot: Jaså är deras hårprodukter bra? Det måste jag ju kika på nästa gång!

Sminkjante: Ja Lush får du inte missa eller glömma om du ändå ska till Stockholm!

2007-11-09 @ 08:57:42
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: anastasija

ååh jag älskar MML å lush.

2008-01-08 @ 21:11:28
Postat av: anastasija

ååh jag älskar MML å lush.

2008-01-08 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0