Heavensbox.com

Vet ni vad jag upptäckte i eftermiddags?
Jaqua finns redan på en svensk webshop, och det är lilla härliga e-butiken www.heavensbox.com !

Kika in där och ni hittar ett ganska ovanligt sortiment.

Självklart klickade jag hem ett kroppssmör, valet stod mellan Cocoa Buttercream Frosting Sinfully Rich Body Butter och Pink Champagne Shea Body Butter. Pink Champagne segrade eftersom doften beskrevs som mjuk och feminin.
Kroppssmöret ska vara fullpackat med Sheasmör, jojobaolja, sötmandelolja och en massa annat.
Kan inte vänta tills den dyker ner i brevlådan!
Pink Champagne-serien innehåller även Shower Syrup och Hand Cream och förutom den finns även Pina Colada, Peach Parfait och Buttercream och säkert många fler som inte fanns på just heavensbox.com.

image227
Nu ska jag äta lite glass med hemmagjord chokladsås...jag är en sådan gottegris ibland!
Det blir nog att titta på matchen också, fast jag är ensam hemma.
Jag VET, jag ska titta frivilligt på en fotbollsmatch. Det hade ni aldrig trott för ett par månader sen eller hur?! ;0)
Men jag måste ju kunna hänga med i snacket imorn på jobbet...eller...
Eeeh, vem försöker jag lura?

Jag kommer ändå inte kunna hänga med i snacket!


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Väntar med spänning på en recension! Jag har inköpsstopp nämligen så jag får inte ens titta just nu...

2007-11-21 @ 21:50:38
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Det har jag också egentligen...men den här lilla burken kunde jag inte motstå. Hur mycket köpstopp jag än inbillar mig att jag har...haha

2007-11-21 @ 21:57:38
Postat av: Malin Eklöf

Läcker sida darling!

2007-11-21 @ 22:22:47
Postat av: Amanda

Svar: Haha nejdå, han är 16, född -91! ;-)

2007-11-21 @ 22:35:17
URL: http://girlyliicious.blogg.se
Postat av: Josefine

skitsnygg sida. jag kanske också borde hyra in någon. vad tog hon betalt? var det krångligt? hemma från jobbet. spydde inatt o har nu feber. fan va det suger. ska nog inta sängläge igen. puss

2007-11-22 @ 10:59:15
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Sophia

Hej!
Har du beställt produkter från mig? I sånt fall vore det jättekul och höra vad du tycker om produkterna!
Kram, Fiffi.

2008-03-23 @ 13:45:08
URL: http://heavensbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0