Glöm inte lilla pappa...

Nästa söndag firar vi Fars Dag och vad ska man då hitta på?
Min far är väl inget större fan av skönhetsprodukter, om det nu inte skulle gälla en riktigt bra rakhyvel med raklödder förstås.
Han gillar däremot film så kanske en dvd blir det jag satsar på.
Har man däremot en pappa i familjen som insett värdet i att sköta sin hud så kan jag passa på att kanske inspirera med lite produkter här nedanför...
image212


Överst hittar vi doften Van Gils Basic Instinct, mitt absoluta favvo-doft på Andreas. Den gör sig så bra på honom!
Brevid finns Lumene Daily Face Wash for men, som avlägsnar fett och orenheter från huden.
Lumene Moisturizing Face Cream som är en ansiktskräm som återfuktar och lämnar huden matt och glansfri.
Och sedan, kanske det klassiska när det gäller presenter till män:
Gillette Fusion hyvel och lödder, Andreas använder denna och hälsar att den är mycket bra!

Idag har jag och Zack lekt med Eirik, en kille i laget, och hans hund Smilla. Eller rättare sagt, hundarna lekte och stojjade och vi tittade på och njöt av den varma solen. Inte kan man tro att det är början på november redan!
Ha nu en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

BLir nog en rakhyvel till pappa. Eller en slips. ;-)

2007-11-03 @ 16:19:18
Postat av: Kristina

För mig blir det en slips lr skjorta till pappa:)

2007-11-04 @ 10:41:47
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0